مشاوره حقوقی رایگان 09190218124

مشاوره حقوقی رایگان 09190218124

a.saidnesuad@yahoo.com

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 355
بازدید دیروز : 227
بازدید هفته : 1979
بازدید ماه : 3692
بازدید کل : 101355
تعداد مطالب : 595
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



دادستان كل كشور گفت:‌پس از گذشت ۳۳ سال، هنوز در بخش قضايي در پرورش نيرو ضعف مفرط داريم

دادستان كل كشور گفت:‌پس از گذشت ۳۳ سال، هنوز در بخش قضايي در پرورش نيرو ضعف مفرط داريم.
به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام و المسلمين محسني اژه‌اي، سخنگوي قوه قضاييه در سومين شب بزرگداشت ياد و خاطره شهداي هفتم تير در محل يادمان اين شهدا با تقدير از برگزار كنندگان مراسم و كساني كه در راه زنده نگه‌ داشتن ياد و خاطره شهيدان تلاش مي‌كنند،‌ اظهار داشت: آنچه در سال ۶۰ در اين نقطه اتفاق افتاد و شهيد مظلوم بهشتي و ياران باوفاي انقلاب به شهادت رسيدند نقطه عطفي در انقلاب ما شد.
وي افزود: اهميت اين اتفاق در آن است كه حركت انقلاب را با جهش بلند روبرو كرد و انقلاب را از مواضع بسيار بزرگ و از مرحله‌اي كه در چنبره دشمنان گوناگون گرفتار شده بود، نجات داد و بيمه كرد و در مرتبه بلند‌تر و مستحكم‌تري قرار داد.
محسني اژه‌اي با بيا ن اين‌كه شهيد بهشتي مدير توانايي بود، اظهار كرد: يكي از مقامات قضايي پس از ايشان كه رييس ديوان عالي كشور بود، تعريف كرد كه در شوراي انقلاب روزهايي كه بهشتي نبود ما عزا مي‌گرفتيم كه بني‌صدر خواهد آمد و با كنايه‌ها و حرف‌هايش جلسه را به هم خواهد زد، اما وقتي بهشتي بود جرات نمي‌كرد به ميدان آيد و حرفي بزند.
دادستان كل كشور بصيرت، شناخت، اطاعت از ولي فقيه و مديريت بي‌بديل را از ويژگي‌هاي شهيد بهشتي عنوان كرد و افزود: بسياري از برنامه‌هايي كه شهيد بهشتي پايه‌گذاري كرده است. با وجود اين‌كه بيش از ۳۰ سال از شهادت او مي‌گذرد، هنوز در قوه قضاييه پويا و قابل اتكاء است، در تدوين قانون اساسي كه به اذعان همه بسيار پويا و مترقي است، نقش موثري داشت.
محسني اژه‌اي با بيان اين‌كه "بهشتي براساس بصيرت خود از قبل از انقلاب به فكر كادرسازي بود"، تصريح كرد: به عنوان يك عضو كوچك قوه قضاييه مي‌گويم كه پس از گذشت ۳۳ سال از انقلاب، هنوز در بخش قضايي در پرورش نيرو ضعف مفرط داريم، بهشتي تلاش مي‌كرد براي بخش‌هاي مختلف نيرو تربيت كند.
وي با بيان اين‌كه "به غير خون بهشتي نمي‌توانست پرده نفاق دريده شود" گفت: هر جا كه قدم مي‌گذاشتيم، مي‌ديديم چهره‌هاي مهم منافقين آنجا بوده‌اند، آنچنان نقش بازي مي‌كردند كه كسي نمي‌توانست باور كند آنها منافقند عزت ‌شاهي كه بسياري از منافقين را خوب مي‌شناخت، در مورد يكي از اعضاي كادر منافقين كه در ترور رهبري نقش داشت، مي‌گفت كه مي‌داند او منافق است و در چند جاي مهم دسترسي پيدا كرده است، اما با تغيير چهره‌اي كه آنان داده بودند كسي باورش نمي‌شد. كلاهي و كشميري تنها دو نمونه‌اند كه شما نام‌شان را شنيده‌ايد، بسياري از منافقين در جاهاي حساس و كليدي نظام قرار گرفته‌ بودند و اگر خدا تفضل نمي‌كرد و خون شهدا انقلاب را بيمه نمي‌‌كرد و آنان توانسته بودند خود را حفظ كنند، انقلاب را تهي مي‌كردند و تمام زحمات امام (ره) را هدر مي‌رفت.


نويسنده: علی اکبر سیدنژاد تاريخ: شنبه 10 تير 1391برچسب:دادستان كل كشور, گفت:‌پس از گذشت ۳۳ سال, ,هنوز, در ,بخش قضايي ,در, پرورش نيرو, ضعف مفرط, داريم,, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

علی اکبر سیدنژاد کارشناس ارشد حقوق 09190218124

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to lawyer9.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com